Cariere

Echipa Fildas a crescut intr-un ritm impresionant. Pentru Fildas, capitalul uman este cel mai important element in sustinerea si dezvoltarea companiei. Eficienta si profesionalismul, standardul ridicat de calitate si performanta, satisfactia clientilor sunt valorile si elementele cheie care le ghideaza actiunile.

SPECIALIST ACHIZITII

Descrierea jobului:

– Intocmirea si transmiterea comenzilor catre furnizorii de marfa alocati.
– Urmareste procesul de achizitie de la lansarea comenzilor pana la finalizare, conform detaliilor tehnice si economice.
– Gestionarea distributiei stocului de marfa intre depozitele companiei.
– Asigura mentinerea nivelului optim de stocuri pentru produsele din portofoliul companiei.
– Gestionarea campaniilor si a ofertelor de achizitii.
– Este responsabil cu actualizarea nomenclatoarelor sistemului informatic (produse, preturi, furnizori).
– Intocmeşte si furnizeaza in termen rapoartele pe baza cărora se evaluează rezultatele departamentului Achizitii pe categoria de produse pentru care este responsabil.
– Este responsabil cu aplicarea si respectarea procedurilor/deciziilor aferente departamentului Achizitii.

Cerinte:

– Experienta minim 3 ani intr-un post similar (preferabil in domeniul farmaceutic).
– Studii superioare economice-comert exterior constituie avantaj.
– Cunostinte foarte bune operare PC(Microsoft Office).
– Limba engleza-nivel avansat.
– Excelente abilitati de comunicare si negociere.
– Abilitati de analiza si planificare.
– Perseverenta si abilitate de a respecta termenele.

ANALIST PROGRAMATOR

Descrierea jobului:

-Creare rapoarte noi, optimizarea rapoartelor existente.
-Creare proceduri stocate , view-uri pentru MS SQL SERVER .
-Intretinere si dezvoltare aplicatii pentru uzul intern.
-Asigurarea suportului software pentru aplicatiile existente si/sau dezvoltate .
-Interactioneaza cu clientii interni pentru definirea specificatiilor detaliate pentru fiecare cerinta data spre dezvoltare si pentru a gasi cea mai intuitiva solutie pentru aplicatii.

Cerinte:

– Studii superioare, de preferinta: Automatica (Calculatoare), Cibernetica, Electronica, Matematica(Informatica) sau similare .
-Cunostinte bune de programare MS SQL .
-Experienta minima de 3 ani ca programator MS SQL si analist programator 2 ani.
-Cunostinte business ERP, constituie avantaj.
-Cunostinte de Reporting services, Crystal Reports, constituie avantaj.
-Cunostinte Charisma Totalsoft ERP, constituie avantaj .
-(Obligatoriu) Cunostinte de lucru efectiv cu bazele de date MS SQL la nivelul interogarii tabelelor prin construirea unor selecturi complexe, prin aplicarea unor filtre in vederea obtinerii unor rapoarte detaliate si optimizate.

FARMACIST DEPOZIT pentru punctele de lucru din Sibiu, Targu Mures, Brasov, Ploiesti

Descrierea jobului:

– Coordonează şi avizează acţiunile de retragere/ rechemare/ returnare/ distrugere a produselor cu deficienţe calitative.
– Organizează și coordonează activitatea depozitului astfel încât să se respecte procedurile de lucru depozit şi legislaţia în vigoare
– Se asigură că toate produsele farmaceutice şi parafarmaceutice achiziţionate, depozitate şi distribuite posedă toate documentele care să le ateste calitatea conform legislaţiei în vigoare

Cerinte:

– Absolvent al Facultatii de Farmacie.
– Bune cunostine operare PC.
– Buna cunoastere a medicamentelor si a legislatiei in vigoare.
– Experienta: minimum 1 an intr-o functie similara.
– Bune abilitati de comunicare si relationare.