Cariere

Echipa Fildas a crescut intr-un ritm impresionant. Pentru Fildas, capitalul uman este cel mai important element in sustinerea si dezvoltarea companiei. Eficienta si profesionalismul, standardul ridicat de calitate si performanta, satisfactia clientilor sunt valorile si elementele cheie care le ghideaza actiunile.

Sofer distribuitor – Sibiu

Responsabilitati:
– Transporta marfa in zona alocata conform documentelor de insotire.
– Livreaza comenzile conform graficului de livrare prestabilit.
– Raspunde de marfa primita, cantitativ si de starea acesteia pe durata transportului.
– Mentine in stare tehnica corespunzatoare autovehiculul ce il are in primire.

Cerinte:

– Absolvent studii medii.
– Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara.
– Posesor carnet conducere categoria B, minim 3 ani.
– Organizat, atent, onest, capabil sa lucreze cu termene fixe.
– Responsabilitate si adaptabilitate in situatii ce necesita atingerea precisa a standardelor stabilite.

Incarca CV

Acord recrutare DA Prin bifarea acestei casute confirm ca am fost fost informat cu privire la prelucrarea datelor mele cu caracter personal in scopul desfasurarii procesului de recrutare pentru postul mai sus detaliat, conform notei de informare accesibila aici
Acord prelucrare timp de un an DAAcord prelucrare timp de un an NU Pentru a putea sa primiti informari privind posturi vacante care pot aparea in viitor in cadrul societatii Fildas Trading SRL, va rugam sa accesati aici.

Asistent Manager / Secretara – Ploiesti

Candidatul ideal

– Experienta in activitatea de secretariat,reprezinta un avantaj.
– Excelente abilitati de comunicare.
– Persoana dinamica, organizata, atenta la detalii.
– Capacitate de concentrare pe prioritati.
– Cunostinte operare PC.
– Limba engleza nivel conversational.

Descrierea jobului

-Gestionarea fluxului de documente interne si externe.
-Primirea,inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul companiei.
-Realizarea de fotocopii, transmiterea de faxuri si utilizarea altor echipamente din dotare.
-Preluarea, stabilirea si redirectionarea apelurilor telefonice.
-Intocmirea de situatii, evidente si alte materiale solicitate.
-Activitati de protocol.

Incarca CV

Acord recrutare DA Prin bifarea acestei casute confirm ca am fost fost informat cu privire la prelucrarea datelor mele cu caracter personal in scopul desfasurarii procesului de recrutare pentru postul mai sus detaliat, conform notei de informare accesibila aici
Acord prelucrare timp de un an DAAcord prelucrare timp de un an NU Pentru a putea sa primiti informari privind posturi vacante care pot aparea in viitor in cadrul societatii Fildas Trading SRL, va rugam sa accesati aici.

Asistent Manager – Iasi

Cum stii de la prima vedere daca te potrivesti?

  1. Esti o persoana dinamica, cu spirit de lucru in echipa, si excelente abilitati de comunicare? Esti o persoana organizata, pe care ne putem baza ?Sunt sanse de peste 50% sa corespunzi cerintelor noastre!
  2. Ai cunostinte, cel putin de baza, din domeniul economic? Sunt sanse de peste 90% sa te intereseze anuntul nostru!

 

Daca te intrebi ce ai putea face intr-o zi de lucru in calitate de  Asistent Manager, iata mai jos o lista de posibile activitati:

  1. Te vei ocupa de gestionarea fluxului de documente interne si externe, vei asigura redactarea documentelor si a corespondenţei.
  2. Vei efectua operatiuni de casierie (incasari si plati in numerar, intocmirea si documentelor justificative aferente, intocmirea zilnica a „Registrului de casa”, gestionarea carnetelor de chitantiere, eliberare din casierie a avansurilor spre decontare angajatilor, relatia cu banca).
  3. Vei asigura relatia cu banca in vederea depunerii zilnice a sumelor disponibile din casierie in contul curent al societatii.
  4. Vei asista Managerul de zona in probleme de comunicare, documentare si coordonare interna.
  5. Te vei ocupa de administrarea documentelor de personal, conform cerintelor legale si procedurilor interne ale companiei precum si de intocmirea pontajului lunar;
  6. Vei comunica permanent cu celelalte departamente din filial si de la sediu.

Noi credem ca jobul acesta ti se potriveste daca:

  • Ai raspuns DA la intrebarile de calificare A si B;
  • Comunici clar. Scrii bine. Vorbesti elocvent. Poti explica aproape orice oricui si esti confortabil sa comunici in scris si la telefon.
  • Esti o persoana organizata si iti planifici activitatile;
  • Te remarci printr-o dezvoltata capacitate de analiza a diferitelor situatii intalnite in activitatea ta;
  • Esti o persoana atenta la detalii, orientata spre a obtine rezultate in mod eficient si eficace;
  • Ai cunostinte operare PC (Microsoft Office);
  • Ai finalizat o forma de invatamant de nivel superior in domeniul economic.

Incarca CV

Acord recrutare DA Prin bifarea acestei casute confirm ca am fost fost informat cu privire la prelucrarea datelor mele cu caracter personal in scopul desfasurarii procesului de recrutare pentru postul mai sus detaliat, conform notei de informare accesibila aici
Acord prelucrare timp de un an DAAcord prelucrare timp de un an NU Pentru a putea sa primiti informari privind posturi vacante care pot aparea in viitor in cadrul societatii Fildas Trading SRL, va rugam sa accesati aici.

Lucrator depozit farmaceutic – Bucuresti

Candidatul ideal

– Experienta anterioara in activitatea cu produse farmaceutice sau studii cu profil farmaceutic, constituie avantaj.
– Capacitatea de planificare, organizare si prioritizare a activitatii.
– Abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa.
– Disciplina, rigurozitate, seriozitate, meticulozitate.
– Persoana cu simt ridicat al responsabilitatii si constiincioasa, orientata catre indeplinirea sarcinilor si a obtinerii rezultatelor.

Descrierea jobului

– Colectarea produsele de pe rafturi conform comenzilor primite.
– Pregatirea comenzilor (coletelor) in vederea livrarii acestora catre farmacii.
– Repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit.
– Etichetarea, colectarea si verificarea produselor farmaceutice.
– Participarea la inventarele periodice.
– Asigura securitatea si integritatea bunurilor din gestiune.

Incarca CV

Acord recrutare DA Prin bifarea acestei casute confirm ca am fost fost informat cu privire la prelucrarea datelor mele cu caracter personal in scopul desfasurarii procesului de recrutare pentru postul mai sus detaliat, conform notei de informare accesibila aici
Acord prelucrare timp de un an DAAcord prelucrare timp de un an NU Pentru a putea sa primiti informari privind posturi vacante care pot aparea in viitor in cadrul societatii Fildas Trading SRL, va rugam sa accesati aici.

Reprezentant comercial – Brasov, Covasna, Harghita

Candidatul ideal

  • studii medii/superioare; – experienta in vanzari minimum 1 an (constituie avantaj experienta in vanzari produse farmaceutice si parafarmaceutice);
  • excelente abilitati de comunicare, negociere si lucru in echipa;
  • orientare catre clienti, orientare catre obiective;
  • cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook);
  • permis de conducere cat. B, disponibilitate pentru deplasari.

Descrierea jobului

  • promoveaza imaginea si serviciile companiei in relatia cu clientii farmacii;
  • contribuie la cresterea portofoliului de clienti, prin identificarea de noi clienti pe piata farmaceutica;
  • stabileste si mentine o buna relatie de afaceri cu toti clientii din zona arondata;
  • urmareste evolutia pietei din punct de vedere al politicilor comerciale;
  • identifica oportunitati de afaceri si finalizeaza contracte pe termen lung, securizeaza cifra de afaceri si termenele de plata;
  • intretine relatii de colaborare cu reprezentantii medicali ai tuturor furnizorilor de pe zona sa.
  • indeplineste cu succes obiectivele de vanzari si incasari; – mentine, dezvolta si reprezinta valorile companiei in relatia cu clientii.

Incarca CV

Acord recrutare DA Prin bifarea acestei casute confirm ca am fost fost informat cu privire la prelucrarea datelor mele cu caracter personal in scopul desfasurarii procesului de recrutare pentru postul mai sus detaliat, conform notei de informare accesibila aici
Acord prelucrare timp de un an DAAcord prelucrare timp de un an NU Pentru a putea sa primiti informari privind posturi vacante care pot aparea in viitor in cadrul societatii Fildas Trading SRL, va rugam sa accesati aici.

Operator vanzari prin telefon – Iasi 

Candidatul ideal

-Foarte bune abilitati de comunicare si relationare.
-Atitudine pozitiva, spirit de echipa, proactivitate.
-Orientare catre rezultate si catre client.
-Capacitate de prioritizare, capacitate de analiza si sinteza.
-Promptitudine in rezolvarea sarcinilor.
-Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan.
-Seriozitate si o buna etica morala.
-Bune cunostinte de operare PC, Word, Excel.

Descrierea jobului

– Dezvolta si mentine portofoliului de clienti din zona alocata,conform procedurilor interne ale Companiei.
– Promoveaza produsele companiei si prezinta ofertele comerciale clientilor alocati.
– Raspunde solicitarilor de comanda primite de la client.
– Gestioneaza documentelor de interes general ale firmei.
– Intocmeste situatii periodice necesare departamentelor din cadrul firmei.
– Asigura suport administrativ pentru toate departamentele firmei.
– Ordonarea si arhivarea documentelor gestionate.

Incarca CV

Acord recrutare DA Prin bifarea acestei casute confirm ca am fost fost informat cu privire la prelucrarea datelor mele cu caracter personal in scopul desfasurarii procesului de recrutare pentru postul mai sus detaliat, conform notei de informare accesibila aici
Acord prelucrare timp de un an DAAcord prelucrare timp de un an NU Pentru a putea sa primiti informari privind posturi vacante care pot aparea in viitor in cadrul societatii Fildas Trading SRL, va rugam sa accesati aici.