Careers

Fildas team has recorded a quick growth. For Fildas, human capital is the most important element in sustaining the company’s evolution. Efficiency and professionalism, high quality standards of our performance, customers’ satisfaction are the values and the key elements that guide Fildas business conduct.

Specialist achizitii

Descrierea jobului:

– Intocmirea si transmiterea comenzilor catre furnizorii de marfa alocati.
– Urmareste procesul de achizitie de la lansarea comenzilor pana la finalizare, conform detaliilor tehnice si economice.
– Gestionarea distributiei stocului de marfa intre depozitele companiei.
– Asigura mentinerea nivelului optim de stocuri pentru produsele din portofoliul companiei.
– Gestionarea campaniilor si a ofertelor de achizitii.
– Este responsabil cu actualizarea nomenclatoarelor sistemului informatic (produse, preturi, furnizori).
– Intocmeşte si furnizeaza in termen rapoartele pe baza cărora se evaluează rezultatele departamentului Achizitii pe categoria de produse pentru care este responsabil.
– Este responsabil cu aplicarea si respectarea procedurilor/deciziilor aferente departamentului Achizitii.

Cerinte:

– Experienta minim 3 ani intr-un post similar (preferabil in domeniul farmaceutic).
– Studii superioare economice-comert exterior constituie avantaj.
– Cunostinte foarte bune operare PC(Microsoft Office).
– Limba engleza-nivel avansat.
– Excelente abilitati de comunicare si negociere.
– Abilitati de analiza si planificare.
– Perseverenta si abilitate de a respecta termenele.

Incarca CV

Acord recrutare DA Prin bifarea acestei casute confirm ca am fost fost informat cu privire la prelucrarea datelor mele cu caracter personal in scopul desfasurarii procesului de recrutare pentru postul mai sus detaliat, conform notei de informare accesibila aici
Acord prelucrare timp de un an DAAcord prelucrare timp de un an NU Pentru a putea sa primiti informari privind posturi vacante care pot aparea in viitor in cadrul societatii Fildas Trading SRL, va rugam sa accesati aici.